Muž a žena u konce svých sil na pobřeží moře. Čas se zastavil. Vynořují se jen útržky vzpomínek. Nelze zůstat, nelze odejít. Nelze mluvit, nelze mlčet. A pocity? Beckettovská variace divadelního spolku Jedl. Jan Nebeský se po čtvrt století, kdy vznikla v Divadle Komedie jeho slavná inscenace Konec hry, vrací k Samuelu Beckettovi. Tentokrát jde o autorské uchopení beckettovských témat a motivů.

  

Při příležitosti 30. výročí úmrtí Samuela Becketta, fascinujícího dramatika, prozaika a nositele Nobelovy ceny za literaturu, Centrum DOX oslovilo divadelního režiséra Jana Nebeského, který se výrazně podílel na výjimečné éře Divadla Komedie v druhé polovině devadesátých let. Svou hloubkou pohledu na svět a realitu, svým porozuměním má Nebeský k dramatikovi Beckettovi tak blízko jako málokterý český činoherní režisér. Nebeský svým výrazným tvůrčím rukopisem přetváří beckettovská témata a motivy do experimentální činohry s názvem Pan Pros s podtitulem Slova, která mi nepatří, jež bylo v prostorách Centra DOX uvedeno v premiéře 2. října 2019.