Rukopis Karla Míška staví na humoru a určité grotesknosti na pozadí seriózní autorské výpovědi. Autor se věnuje grafickému designu celý život nejen jako aktivní tvůrce, ale také především jako pedagog a propagátor názoru, že kvalita vizuální kultury, která nás každodenně obklopuje určuje estetické cítění většinové společnosti. Pokud grafický design vnímáme v kontextu jeho hlavních funkcí – sdělit, informovat, instruovat a v neposlední řadě prezentovat.

Vystavený cyklus grafik s názvem Změna funkce je založen na významové proměně předmětů každodenního užívání v rámci tvůrčí nadsázky. Grafiky vycházející z kresebného základu jsou autorem rozvíjeny pomocí barevné hravosti určující samotnou dynamiku díla. Pomocí metafory Karel Míšek otevírá nekonečné množství asociací u běžných předmětů. Nůžky, které pochodují, židle, jejíž nohy tančí či zašmodrchané hřebíky – situace, které se normálně nestávají, jsou autorem povýšeny do polohy absurdity a svérázné výtvarné výpovědi. Dále jsou vystaveny plakáty, které tvoří podstatnou část tvorby Karla Míška. Jedná se o plakáty týkající se společensko-politických témat, na jejichž vytvoření byl vyzván kurátory ze světových muzeí plakátu. Forma plakátů Karla Míška nese jasnou formu s emocionálně naplněnou energií sdělení. Kresba je zde spolu s barevností a textem základem pro jasné sdělení, které má mnohdy tvůrčí potenciál sociálně-kulturní angažovanosti.