Práce s publikem je důležitá pro činnost kulturních organizací i příležitostné kulturní projekty. Týká se marketingu, dramaturgie, doprovodných programů i celkového pojetí projektů a provozu organizací, které považují své publikum za partnera a nejen pasivního konzumenta. Práce s publikem (audience development) je také prioritou programu EU Kreativní Evropa. Akce je určená především zástupcům kulturních organizací, kteří hledají inspiraci.

Program:

Tomáš Džadoň: Pamätník ľudovej architektúry

MFF Jeden svět: Promítej i ty

Moravská galerie Brno: Nulové vstupné

Čtyři dny: Site specific

Knihovna J. Mahena v Brně: Tramvaj čtenářů

Studio Hrdinů: Příběh divadla

Fresh Films: Festival světla SIGNAL

TUSCH-Hamburg: Model partnerství divadel a škol

Animánie: Výchova k animaci

Sladovna Písek: Galerie hrou

Národní divadlo moravskoslezské: Cesta k divákovi

Česká filharmonie: Vzdělávací programy