V 16 dnech 16 vernisáží, začátek vdžy v 18h. Každá výstava potrvá do půlnoci téhož dne.

6.11. Tomáš Klička: Ladislav Vondrák a Rudolf Skopec
7.11. Jakub Král: Petr Lysáček
8.11. Eva Slunečková: Miroslava Večeřová a Pavel Příkaský
9.11. Lenka Sýkorová: Milan Kohout
10.11. Tereza Nováková: Martin Marek
11.11. Sláva Sobotovičová: Vojtěch Fröhlich
12.11. Barbora Vejsadová: Kristýna Plíhalová
13.11. Jakub Hauser: Anna Kryvenko
14.11. Martin Kolarov: Jan Filip
15.11. Pavel Sterec
16.11. Tina Poliačková a Lumír Nykl
17.11. Tereza Špinková: Tomáš Hrůza
18.11. Nikola Zolotarová: Filip Dvořák
19.11. Václav Janoščík: Jan Lesák
20.11. Tereza Sochorová Horáková: Marie Ladrová a Václav Litvan
21.11. Katarína Chlustiková: Ondřej Roubík
22.11. Křest katalogu, projekce výstav a koncert: Dirty Picnic (indie-dance), DJs Freakshow a TT

V roce 1957 měla premiéru Beckettova jednoaktovka Konec hry. Jejími postavami jsou slepý Hamm, jeho sluha Clov a dále jeho rodiče Nagg a Nell, oba bez nohou. Snad jako kladivo (hammer) a hřebík (clou, Nagel, nail), které ztratili svoji funkci a vztah, odehrávají svůj konec. Hamm má sice kontrolu nad ostatními postavami, ale nedokáže ovládat sám sebe. Všechny proto tlačí strach. Nikoli strach z konce, ale právě z toho, že nemusí přijít.
Současná umělecká scéna v Praze je nesporně zahlcena výstavami, galeriemi, umělci, ale i studenty výtvarných oborů. Výstavy jsou divadlem, které nekončí. Projekt ENDGAME je pokusem o průzkum efemérnosti a konstruovanosti uměleckého provozu – 16 vernisáží, 16 kurátorských projektů v 16 dnech.

Jde ještě o výstavní formát? Nebo naopak, jaké jsou jsou meze instalace? Možná se blížíme formě openstudií, běžných v zahraničních ateliérech, uměleckých rezidencích, výtvarných školách i nezávislých výstavních prostorech. Umělec, dílo a návštěvník se setkávají mimo striktně galerijní prostor. Zpravidla na jeden den, ve kterém vernisáž přechází ve finisáž. Rozevírá se krátkodobá trhlina v čase umělecké komunity. Samotné dílo může být ve stavu rozpracovanosti. Také diváci mohou snadněji omluvit svoji nepřipravenost. Oproti vážnosti a instituci upřednostňuje konfrontaci a mnohost. Umění odehrává svůj konec.

Galerie K4 vyrůstá z této tradice bezprostřednosti uvnitř provozu umění. Snažíme se pro začínající kurátory a nejmladší generaci umělců otevírat ENDGAME – jistou hru na konec, přiznaní rozpracovanosti a dynamiky uměleckých rukopisů a koncepcí. Současné FLUIDUM#4 posouvá tuto snahu do série 16 jednodenních výstav. 16 kurátorských projektů se souhrným katalogem má být řezem současných zájmů mladých českých kurátorů a umělců. Jednotlivé reinstalace nejsou limitovány tématem ani přístupem, pouze jednodenním formátem. Vernisáž přechází ve finisáž. Rozehrává se na svém konci. Výstavy jsou instalovány jedna za druhou, ztrácejí ostré hranice, aby zesílili své jádro i vzájemné vazby.