Série 11 obrazů Martina Lukáče je studií otázky, kde leží hranice mezi firemním logem a uměním nesoucím význam a hodnotu. Pro Footshop a Adidas znamená projekt řadu symbolů, mezi něž patří například podpora a poskytnutí příležitosti pro lokálního umělce, se kterým retailer už několikrát spolupracoval – ovšem nikdy na takové úrovni.

  

Ačkoliv jednotícím prvkem celé série obrazů je logo Footshopu, záměrem nikdy nebylo vytvořit reklamu. Jednička českého streetwearu projektem potvrzuje hypotézu, že milionové logo od studia NAJBRT, které Footshopu loni vtisklo novou brandovou identitu, se může stát součástí uměleckého díla. A to až do takové míry, že se stane uměleckým dílem samotným.

  

Stav, kdy si člověk není jistý, zda vnímá reklamu, respektive produkt, nebo originální obraz, je jedním z přelomových momentů pop-artu. Warhol to dokázal, tak proč by měl být tím posledním? Footshop chce potvrdit, že fúze umění se značkou je přenositelná i na jednotlivé produkty. Proto současně vzniká také kolekce streetwearového oblečení a doplňků, které vycházejí z thai-boxu. Neboť jde o sport, který pomocí odkazů na kultovní Želvy ninja provází nejen sérii obrazů Martina Lukáče, ale i autorův život a jeho dílo. V kolekci proto nebude chybět ručně malovaný boxovací pytel, boxovací rukavice nebo thaiboxerské kraťasy.