Výstava představí ve světové premiéře dílo Copy z autorova připravovaného projektu Sixtinská kaple je mrtvá. Monumentální socha filmové postavy Rockyho Balboy v jeho ikonické vítězné póze je vytvořena z bezmála 50 000 kusů VHS kazet a odkazuje na filmový boom v Česku v 90. letech 20. století. Jako taková je nostalgickým mementem doby, kdy byli zbožšťováni západní hrdinové a populární filmy znovu a znovu kopírovány, přičemž každá další jejich kopie částečně ztrácela jiskru a lesk hvězdného Hollywoodu. Použité kazety společně vytvářejí dojem deformovaného pixelovaného obrazu, stejně jako se původní kvalita originálu během opakovaného přenosu postupně vytrácela. 

  

Jan Kadlec (*1976) svými vizionářskými instalacemi oslnil českou výtvarnou scénu 90. let 20. století. Své zkušenosti poté zúročil jako filmový a scénický výtvarník a také jako výtvarník filmové produkce. V současné době žije střídavě v Praze a švýcarském Luganu, kde založil filmovou produkční společnost K Film Swiss.

  

Výstava je součástí festivalu Sochy v ulicích, který v letošním roce představí práce vybraných autorů, kteří během svých studií na Akademii výtvarných umění v Praze prošli ateliérem Socha 2, vedeným v letech 1990–1995 sochařem Hugem Demartinim a zaměřeným na abstraktní sochařství, které bylo různorodým spektrem osobností invenčně reflektováno a často také živě přesahováno.