Rekonstrukce zapamatovaného
![](https://snappycdn.net/artmap/27-H0VJ1xTaWUFbsFfzZSfjQHuPfI-T1KjJTiaorEkE/fill/662/1000/ce/1/aHR0cHM6Ly9zMy5ldS1jZW50cmFsLTEuYW1hem9uYXdzLmNvbS91cGxvYWRzLm1hbmdvd2ViLm9yZy9hcnRtYXAvcHJvZC91cGxvYWRzLzIwMTgvMDkvbGVua2EtZ2xpc25pa292YS1yZWtvbnN0cnVrY2UtemFwYW1hdG92YW5laG8uanBn.jpg)
Lenka Glisníková (1990), studentka Ateliéru tvůrčí fotografie Ostravské univerzity, se ve svých dílech povětšinou soustředí na aktuální a často velmi intimní dění okolo sebe. V souboru Rekonstrukce zapamatovaného se poprvé výrazněji pustila do studia vlastní minulosti, vlastního fotografického archivu a to pomocí formálního klíče, jehož použitím upozorňuje na nedokonalost lidské paměti, ale i na nedokonalost paměti média fotografie. Přesto ani tato díla nepostrádají zřejmou privátní rovinu a nalézají se tak na pomezí nezřídka odosobněných konceptuálních souborů a intimní zpovědi.
![](https://snappycdn.net/artmap/27-H0VJ1xTaWUFbsFfzZSfjQHuPfI-T1KjJTiaorEkE/fill/662/1000/ce/1/aHR0cHM6Ly9zMy5ldS1jZW50cmFsLTEuYW1hem9uYXdzLmNvbS91cGxvYWRzLm1hbmdvd2ViLm9yZy9hcnRtYXAvcHJvZC91cGxvYWRzLzIwMTgvMDkvbGVua2EtZ2xpc25pa292YS1yZWtvbnN0cnVrY2UtemFwYW1hdG92YW5laG8uanBn.jpg)