Tomáš Moravanský (*1991) se pohybuje na současné výtvarné, taneční a hudební scéně (Panáčik). Jeho tvorba je typická svou proměnlivostí a různorodostí uchopení výrazových médií i obsahů. V jeho práci se setkáme s narativními strukturami, sofistikovanou vizuální a zvukovou stránkou, interaktivním prostředím, ale i subverzí a v neposledním řade i alternativními komediálními prvky a béčkovostí. Diváci-návštěvníci-posluchači se v prostředí jeho děl často stávají přirozeně jejich aktivizující proměnnou a součástí. Dlouhodobě se zabývá využitím choreografie ke zkoumání lidského chování, prostoru, magického myšlení a pozornosti – pomocí rozvíjení specifické metody interaktivního storytellingu a ve vztahu k tzv. post-tanci. Často při tom vychází z poznatků z oblasti psychologie, biologické evoluce a každodenního prožívání reality.

  

Svou tvorbu prezentoval ve více než pěti desítkách galerií, uměleckých festivalů a divadel v Česku, Slovensku, ale také Německu, Rakousku, Bulharsku, Polsku či Velké Británii. Zúčastnil se uměleckých rezidencí v institucích jako například Egon Schiele Art Centrum, Banská Stanica Contemporary, Dům umění města Brna nebo České centrum v Sofii. V minulosti získal také několik významných ocenění a nominací v oblasti pohyblivého obrazu a hudby. Moravanský se často objevuje i v práci jiných umělkyň a umělců v roli spolupracovníka, dramaturga či kurátora. Je spoluzakladatelem a jedním z klíčových členů mezioborového spolku INSTITUT INSTITUT. V současné době je také doktorandem na Fakultě výtvarných umění v Brně.