Pro elektronické hudebníky*ice může být náročné orientovat se v hudebním průmyslu a dostat se do povědomí vydavatelství, promotérů*ek a posluchačů*ek, proto je zásadní pochopit význam zdravé self-promotion a autentického self-brandingu. Na tipy a triky, jak se do povědomí dostat během přednášky upozorní Erik Kolbenheyer z budapešťského vydavatelství EXILES. V rámci přednášky bude také možné se zeptat na doporučení, co dělat se svými vlastními profily na sociálních sítích, a jak je vylepšit pro zvýšení dosahu v hudebních kruzích.

 

Erik Kolbenheyer je mediální pracovník, kurátor elektronické hudby, specialista na komunikaci a také zakladatel a A&R manažer budapešťského experimentálního vydavatelství EXILES, vzniklého v roce 2016, které se zaměřuje na umělce ze střední a východní Evropy. Mnohé jím vydávané nahrávky jsou dělány pro benefiční účely (např. pro NANE, Food Not Bombs, The City is For All). Kromě práce na vlastním labelu působí také jako člen poroty talentové soutěže pořádané Telekom Electronic Beats a kurátor v Domě maďarské hudby.

 

fb event