Německý umělec Stefan Römer (1960) zaznamenal během čtyř let několik desítek rozhovorů s mezinárodními umělci a teoretiky. Ty posloužily jako materiál pro experimentální dokument Conceptual Paradise, který se stal jedním z nejzásadnějších děl mapujících proměnu umění druhé poloviny 20. století. Stefan Römer při své práci s dekonceptualizací myšlenek a významů využívá různá média a vlastní publikační činnost. Jeho intenzivní zájem o mediální politiku vypovídá o jeho ukotvení ve společenské realitě. Od počátku 90. let, kdy inicioval založení umělecko-aktivistické skupiny FrischmacherInnen/Freshmakers, propojující institucionální kritiku, kritický urbanismus a přechod od tzv. „bílé kostky“ k „ambientu“ jako znaku neoliberální korporatizace a ekonomizace, se Römer soustřeďuje na post-panoptickou schematičnost: Jak změny v technické a společenské sféře zapojují lidské tělo a ovlivňují image režimu?

Film i diskuse budou probíhat v angličtině. Vstup zdarma.