Protože jsem to ještě nikdy nikde nedělal, už asi budu
![](https://snappycdn.net/artmap/Gz03zSL9Dq72xL3BAkcjWWuRzaVvuDz2zoChUWBxKLU/fill/500/665/ce/1/aHR0cHM6Ly9zMy5ldS1jZW50cmFsLTEuYW1hem9uYXdzLmNvbS91cGxvYWRzLm1hbmdvd2ViLm9yZy9hcnRtYXAvcHJvZC91cGxvYWRzLzIwMTgvMDkvcHJvdG96ZS1qc2VtLXRvLWplc3RlLW5pa2R5LW5pa2RlLW5lZGVsYWwtdXotYXNpLWJ1ZHVfMC5qcGc.jpg)
DOKO DE MO DÓTEI DA KARA DESÓ DESU*
*) Protože jsem to nikdy nikde nedělal**, už asi budu
**) nikdy nikde nedělal, tj. všude panic, tj. nebyl ani v bordelu
Scénář a režie: Jan Kačena
Scéna a kostýmy: Marek Brožek a Barbora Zelníčková
Hudba: Jonáš Rosůlek
Dramaturgie: Matěj Samec
Produkce: Dominika Andrašková
Hrají: Robin Kvapil, Bohdan Bláhovec, Anita Krausová, Matěj Nechvátal a Jan Strejcovský
Volně podle románového psychothrilleru V polévce miso (1997) prozaika a filmaře Rjú Murakamiho (nar. 1952), hororových příběhů a úvah vycházejících z tradičních japonských žánrů původem Řeka Lafcadio Hearna (1850-1904),který byl jedním z prvních cizinců, kteří přijeli do pomalu se otvírajícího se Japonska druhé poloviny devatenáctého století; knihou postřehů a úvah o japonských gejšách Prodavačky úsměvů (1929) českého japanologa, spisovatele a cestovatele Joe Hlouchy (1881 – 1957), který se významným způsobem zasloužil o uvedení japonských výtvarných principů do české ilustrace a knižní tvorby, románem Hermanna Hesseho Narcis a Goldmund (1930) a konečně publikací Tokyo Lucky Hole japonského fotografa Nobuyoshiho Araki (nar. 1940), která obsahuje stovky snímků ze sex klubů v tokijské čtvrti Shinjuku, jejichž byl častým návštěvníkem a jejichž činnost byla v roce 1985 ukončena novým zákonem regulujícím sexuální průmysl.
Vstupné 200 Kč, rezervace na dominika@meetfactory.cz
![](https://snappycdn.net/artmap/Gz03zSL9Dq72xL3BAkcjWWuRzaVvuDz2zoChUWBxKLU/fill/500/665/ce/1/aHR0cHM6Ly9zMy5ldS1jZW50cmFsLTEuYW1hem9uYXdzLmNvbS91cGxvYWRzLm1hbmdvd2ViLm9yZy9hcnRtYXAvcHJvZC91cGxvYWRzLzIwMTgvMDkvcHJvdG96ZS1qc2VtLXRvLWplc3RlLW5pa2R5LW5pa2RlLW5lZGVsYWwtdXotYXNpLWJ1ZHVfMC5qcGc.jpg)