==KAPACITA JE LIMITOVANÁ NA 40 MÍST, REZERVACE NUTNÁ na emailu : denisa.jandova@czechdesign.cz ==

V rámci celoročního programu Design For All workshopů vám CZECHDESIGN ve spolupráci s projektem Visual Manual přináší

ADVERTISING NOW : TRENDY A MOŽNOSTI SOUČASNÉ REKLAMY

19:00 – 20:00, 13. ŘÍJNA — PŘEDNÁŠKA, kapacita 40 lidí, vstup 50,- Kč

PŘEDNÁŠKA ADVERTISING NOW
___________________________
Projekt, zaměřený na setkávání kreativního myšlení a designu s požadavky skutečné praxe, zahájíme čtvrteční přednáškou zkušeného copywritera & idea makera Lukáše Dlabaji v rámci projektu Visual Manual.

Co je reklama? V dnešní době už to rozhodně nejsou jen TV spoty, printy a billboardy. Lidé se naučili být vůči těmto komunikačním kanálům imunní. Reklama nutně postoupila dál a skrývá se za ní v současné fázi naprosto cokoliv; ve velké míře potenciál internetu. Jak ho využijete pro svou reklamu záleží na vás. Nevíte si rady? Přijďte se inspirovat, poučit se a diskutovat.
S Lukášem Dlabajou se podíváme na nové možnosti a trendy, ale také zabrousíme do oblasti, kdy nejde jen o reklamu jako takovou, ale především o podchycení skrytých souvislostí mezi konečným produktem a potřebami potenciálních zákazníků. Těšit se můžete také na ukázky z praxe, porovnání TV spotů a spotů na YouTube, Real Life, Facebooku nebo Twitteru. Zhodnotíme situaci u nás i v zahraničí. Rozebereme, jak se tvoří reklamní kampaně, na jakých principech fungují reklamní agentury, a vysvětlíme si termíny nezbytné pro pochopení reklamní tvorby. Využijte této příležitosti a podělte se s námi i o vaše zkušenosti v závěrečné diskuzi.

>Termíny přednášky: design, brand, pitch, reklamní agentura od briefu po dotočnou, brief – get / to / by, USP, insight, media, acts no ads, street art a další<

___________________________________________________________

LUKÁŠ DLABAJA copywriter a idea maker. Vystudoval Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, obor Multimediální komunikace. Během studia byl zasvěcen do reklamy v MarkBBDO, kde vymýšlel kampaně osm let. Poté působil v reklamní agentuře Young&Rubicam a následně několik let v agentuře Leo Burnett. Získal několik cen v kreativních soutěžích. Později odešel z velkých reklamních agentur a zakládá the.Work, nezávislý prostor pro kreativitu bez využití médií. Vyzkoušel si práci na online kampaních a možnosti guerilla marketingu. V současné době působí jako freelancer v rámci the.Work.

VISUAL MANUAL je projekt, který umožnuje studentům uměleckých škol (fotografům, ilustrátorům, grafickým designérům, architektům, apod.) představit svá díla v prostorách DOXu formou sebeprezentací. Projekt se realizuje čtyřikrát do roka, kdy přednášející představují svou tvorbu formou promítání, hovoří s obecenstvem o své zkušenosti ze zahraničních stáží nebo o vzniku zrealizované zakázky.

Design For All / Kreativní wokrshopy připravili dobrovolníci spolupracující s občanským sdružením CZECHDESIGN.CZ. Projekt je podpořen z komunitárního programu Evropské unie Mládež v akci. Workshopy budou v Galerii CZD probíhat pravidelně do dubna 2012.

Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za obsah sdělení odpovídá výlučně autor. Sdělení nereprezentuje názory Evropské komise a Evropská komise neodpovídá za použití informací, jež jsou jeho obsahem.

Partneři:
Visual Manual
Mamacoffee